Sponsoreret

Er du en del af en virksomhed eller en organisation, hvor I ofte deler informationer, viden og andre forretningsprocesser blandt kollegerne såvel som ekstern? I så fald findes der en platform, nemlig share point, der gør jeres samarbejde nemt og enkelt.

SharePoint samler det hele

Du kender det sikkert allerede. I forskellige dagligdagssituationer har du behov for at dele små, store, vigtige og knap så vigtige informationer med andre. Du kan mødes med folk, ringe til dem eller skrive en besked på adskillige platforme, men SharePoint-platformen samler det hele, så I på kryds og tværs kan få glæde af hinandens informationer, hvilket især er en optimal løsning i virksomheder.

En verden af muligheder

De seneste år er SharePoint-platformen blev udviklet og opgraderet, så den er blevet endnu mere brugervenlig og har et mere tillokkende visuelt udtryk. Opdateringerne gør, at enhver kan være med, fordi den er nem at benytte. Mange virksomheder anvender både platformen internt og eksternt, fordi det kan komme samtlige brugere til gode, når man deler forskellige informationer i en proces, der kræver at alle parter er med. Er virksomheden, som du er en del af, opdelt i flere grupper eller afdelinger, gør SharePoint det muligt at opdele og målrette de forskellige nyheder og opdateringer til netop de, det vedrører. Der er ingen tvivl om, at SharePoint er et godt samarbejdsværktøj, og at mulighederne er mange. Du får nemlig blandt andet mulighed for fuld versionsstyring og audit log af alle handlinger, avanceret rettighedsstyring, at dele dokumenter, at synkronisere dine dokumenter til din computer, så du kan tage dem med på farten, og så kan du bruge den avancerede søgemotor for at finde de nødvendige dokumenter.